Ne bukd el a fogyókúrát! 5+1 szokás, ami segíthet, hogy ne szenvedj hiába!

2019.11.29

A legtöbben azért bukják el a fogyókúrát, mert nem bírják tovább tartani magukat az unalmas étrendhez és az unalmas gyakorlatokhoz. Néhány szokványosnak nem nevezhető szokás lehet a segítségedre, melyekre odafigyelve elhagyhatsz felesleges kilókat, és nem kell hozzá koplalni.

1. Egészséges vízfogyasztás  mindennap

Nagyon fontos, hogy a vízivásban létrehozz egy olyan rendszert, amitől a szervezeted jól fogja érezni magát. Reggel 2 pohár víz citrommal, hogy felébredjen a tested, hidratáld az üres gyomrot, hogy beindítsd az anyagcserét. Igyál ebéd előtt, így nem fogod túlenni magad, és igyál ebéd közben is, hogy az emésztésed is jobb legyen. Délután megint igyál, mert az ebéd és a vacsora közti hosszú periódusban a szervezetednek szüksége van a folyadékra. Vacsora közben vagy után szintén szükséges inni, hogy az étel könnyebben mozogjon a bélrendszerben, és ne érezd nehéznek a gyomrodat.

2. Egyél tojást reggelire, és fűszeres ételt ebédre

Időről időre bebizonyítják, hogy tojást reggelizni a fogyást elősegítő szokás. Ha még tovább trükközöl, és ebédre chilivel vagy csípős paprikával fűszerezett ételt eszel (természetesen nem minden egyes nap), ezzel felgyorsíthatod az anyagcserédet. Így pedig könnyebben eléred az álomalakot. 

3. Rágj lassan, alaposan

Bebizonyították, hogy ha az evés minél tovább tart, ha minél lassabban esszel, annál könnyebben fogysz. Ennek oka, hogy az alapos, lassú rágás során csökken az étvágy. Ideális esetben egy étel elfogyasztása 20 percet vesz igénybe. Használd ki ezt az időt, és hozd ki a legtöbbet minden falatból. 

4. Találj ki magadnak kihívásokat, hogy még többet mozogj

Ha különböző kihívásokat találsz ki magadnak, az edzés és a diétázás is könnyebb lesz. Például fogadd meg, hogy minden egyes krumpli után, amit megettél, csinálsz 10 fekvőtámaszt. Vagy, hogy egy csoki után 20 guggolást, vagy lépcsőzöl. Így mindig lesz motivációd, cserébe nem kell megvonnod magadtól a finom falatokat sem.

5. Aludj hűvös szobában

Igen, alvás közben is tudsz fogyni, mégpedig elég könnyen. A varázslatos trükk az, hogy ha a tested hidegben van, több hőt termel, hogy felmelegítse magát. Ezzel pedig több kalóriát is fog elégetni. Az ideális hőmérséklet kb. 18 fok.

+1. Egy pohár bor

Egy tanulmány bebizonyította, hogy napi egy pohár bortól gyorsabban lehet fogyni. Ne vidd túlzásba, mert ugyanez a tanulmány arra is rávilágított, hogy ha valaki 2-nél több pohár bort iszik naponta, jóval nehezebben tud diétázni, mint azok, akik csak 1-2 pohárral isznak belőle.

Várunk szeretettel stúdiónkba, ahol a személyi edzések mellet infratrainer edzésekre is tudtok jelentkezni. Zsírégetés, alakformálás. A kettő kombinációja ezen tanácsok megfogadásával pedig bomba formához vezetnek!

Bejelentkezés telefonon: +36 20 337 0223

Golden Future csapata
forrás: kuffer.hu