Idén sem marad el a bikiniszezon!? Így készülj fel a nyárra!

2020.05.25

Akármennyire is úgy tűnt, végül idén sem marad el a bikiniszezon, a strandokon flangálás a kedvenc fürdőruhádban. 
Azonban most, hogy 2 hónapra beszorultunk a lakásba, és lecsökkent a mozgásterünk, napi rutinunk elhomályosult, még annak is átformálódott a teste aki aztán mindenre odafigyelt.

Nem ehhez voltunk szokva... a szervezetünk reagált.

Idén is lesz nyár, rekkenő hőség, rövidebbnél rövidebb ruhadarbok, a legszebb fürdőruhák, és hát az a bizonyos beach-body. Amikor azonban először fogjuk a kezünkbe a rövidebb darabokat, vagy lépünk ki a lakásból rövidnadrágban, akkor talán eljutunk arra a pontra, hogy tenni kéne valamit...

Biztos mindenki ismeri a mondást: "Jó munkához idő kell". Ez igaz az alakformálásra is. Ha nyaralás előtti hetekben kezdünk el kapkodni, csak azt érjük el, hogy megint csalódottak leszünk, mert nem sikerült, így  inkább bekészítünk egy akkora kendőt az útra, amivel az egész testünket el tudjunk majd takarni a vízparton.

A Golden Future Infratrainer Stúdió esélyt ad arra,
hogy hihetetlen rövid idő alatt bomba formába hozd magad, és egyáltalán ne legyen takargatni valód!

Személyi edzések és az infratrainer kerékpár segítségével hihetetlen tempóban kerülhetsz bomba formába. Egy tudatosan összeállított edzésterv a leghatékonyabb stratégia a nyári álomalak eléréséhez. Támogatja a személyes fejlődésedet, újabb és újabb kihívásokat kínál, és látványos eredményekhez vezet. Az edzésterv kialakításakor figyelj arra, hogy személyre szabott, rendszeresen kivitelezhető és változatos legyen.

Ha pedig elérted a vágyott alakot, gratulálunk! Az eredmény megtartásáért is tenni kell, a mozgás legyen továbbra is az életed része, és ne feledkezz meg a helyes táplálkozásról sem. 

3+1 dolgot, ami elengedhetetlen az eredményességhez!

1. Megfelelő tápanyagbevitel

Sok múlik azon, hogy mit, hogyan és mennyit eszünk.
Pár alapszabály, amit mindig igyekezz betartani:
- napi 5 étkezés 2-3 óránként
- egyik étkezés se legyen túlságosan bőséges
- reggelire, tízóraira, ebédre és uzsonnára is bátran fogyasztok hasznos szénhidrátokat, de vacsorára már nem
- reggelire, ebédre, vacsorára bőségesen fogyasztok fehérjetartalmú ételeket.
Itt fontos megjegyezni, hogy a tejtermékek nagy része attól még, hogy fehér színű, inkább zsírt és/vagy szénhidrátot tartalmaz, mint fehérjét. Ha növelni szeretnénk a fehérjefogyasztást, akkor legyen otthon sovány hús (és itt nem az 50%-os hústartalmú felvágottra gondolok), tojás, túró, cottage cheese, hüvelyesek (főleg lencse).

Bár diéta és alacsony kalóriabevitel, de koplalásnak helye nincs. Ha megvonod magadtól az ételt, az éppen annyira káros, mint ha túlzásba viszed. Az arany középutat kell megcélozni.

2. Kardio edzések

A zsír nem alakul át izommá, hanem le kell "égetni" róla. Természetesen az erősítő mozgásformák is rendelkeznek ilyen hatással, de a leghatékonyabb mégis az, ha kardió jellegű edzéseket is végzünk. Stúdiónkban az Infratrainer segítségével 50 perc alatt 6-800 kalóriát égethetünk el. A hatékony zsírégetés akkor indul el, amikor a pulzusszámunk egy meghatározott tartományban van. A zsírégető tartomány életkortól és nyugalmi pulzusszámtól függően személyenként változó. A nagyon elszántak és precízek beszereznek egy pulzusmérő órát, amivel folyamatosan tudják ellenőrzi a pulzusszámot.

3. Erősítő edzések

Az izomépítés egy tudatos választás, pont annyira, mint a zsírégetés. Attól, hogy nem csak a saját testsúlyoddal edzel még nem kell attól tartanod, hogy egyik-napról a másikra hatalmas hátad és bicepszed lesz. Ellenben viszont a megmunkált izomzat gyönyörű formát ad a testnek. Pont ezért ajánlatos minden porcikánkat átmozgatni és nem csak popsira meg hasra edzeni. Egy nőnek is van válla, háta, karja, combja, vádlija. Mindegyikkel érdemes foglalkozni.
Az erősítésnél is nagyon fontos a fokozatosság, ha elsőre olyan terhet pakolunk magunkra, amit meg sem bírunk mozdítani, akkor könnyen kárt tehetünk magunkban.
Stúdiónkban személyi edzőnk segítségével, biztos kezekben tudhatod magad, a legismertebb gyakorlatoktól és eszközöktől kezdve a legújabbakig készülnek a tréningekre, hogy a legjobb eredményt hozzák ki Belőld. Így legyen szó crossfit, TRX avagy kettlebell edzésekről, ők tudják, hogy MIT, MIKOR és HOGYAN csinálj! Mi mindenben segítünk neked!

+1: Kitartás

Úgy semmi sem fog működni, ha nem akarjuk eléggé. Ne azért vágjunk bele, mert azt gondoljuk, hogy így majd jobban megfelelünk másoknak. Itt csak egy ember véleménye számít, mégpedig a sajátod.
Legyünk tisztában azzal, hogy áldozatokat kell hozni. Mindenki döntse el maga, hogy mit választ.

Kellő akarattal és kitartással minden előttünk álló falat le tudunk dönteni.
Ha ezt elhiszitek, az már fél siker.
Keressetek minket bizalommal! Mindenben segítünk!

Golden Future csapata
+36 20 337 0223