Hogyan kezdd újra a sportolást!?

2020.05.22

Nem te vagy az egyedüli, aki hosszabb időre esett most ki a ritmusból és egyáltalán nem könnyű visszaszállni.
VÁGJUNK BELE EGYÜTT!

Egy hónap kihagyás után nem kell óvatoskodni, de ennél többnél már érdemes odafigyelni. Minél nagyobb a szünet, annál jobban! Legalább 1-2 hétig közepes intenzitású mozgásformát végezz, és szánj időt a bemelegítésre!

Fokozatosan szoktassuk vissza szervezetünket különböző edzésekkel.

A célok kitűzése kulcsfontosságú a sikerhez vezető úton. Ez a legfontosabb, amit meg kell tenned, ha most állsz neki a sportolásnak.
Legyen konkrét a célod, amit az új szokás kialakításával szeretnél megvalósítani.
Nagy segítség egy személyi edző, aki folyamatosan kísér az utadon, segít a feladatok helyes elvégzésében, akkor is motivál ha neked épp nem olyan a napod, és húz előre, nem hagyja hogy megállj.

Próbálj meg ne arra gondolni, hogy mennyire elfoglalt vagy, hanem arra, hogy minden nap szükséged van egy kis mozgásra. Ennek nem kell napi megerőltető edzésnek lennie, a lényeg, hogy mozogj egy picit. Ha az edzés épp nem fér bele, akkor sétálj be a munkahelyedre, vagy lift helyett lépcsőzz egy emeletet. Mindegy milyen formáját választod, a lényeg, hogy kezdj el minél aktívabb életet élni, amelyekkel kiegészítheted a többi edzésformát is!

Figyelj a helyes táplálkozásra!
Az egészséges testsúly aránya 80 százalékban a táplálkozáson múlik, míg csak 20 százalékban felelős érte a sportolás. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy ne tartsd fontosnak a testmozgást, hanem azt, hogy mellette fordíts ugyanígy energiát az étkezésre! Az egészséges táplálkozásnak köszönhetően hatékonyabban és több energiával tudod majd magad belevetni a sportolásba is. A megfelelő táplálkozás is nagyban hozzájárul az edzések hatékonyságához. Szóval, ha most kezdesz újra sportolni, emeld meg a napi folyadék beviteledet (szénsavmentes víz vagy ízesítetlen gyógytea formájában) minimum fél literrel, hiszen a hidratáció elengedhetetlen.

Stúdiónkban a személyi edzések mellet az infratrainer kerékpár nagy segítsegedre lehet.
Az elején kőkemény izomlázad lesz, de azután egyből emelhetjük az intenzitást, amikor az enyhébbé válik.
A nyújtás pedig kiemelt szerepet játszik, ezzel előzzük meg a sérüléseket. A mélyizmok erősítésére is nagy hangsúlyt fektetünk, jöhet a plank, és a fekvőtámasz minden variációja.

Az újrakezdésben maximálisan számíthatsz segítségünkre!
Jelentkezz be telefonon, és vágjunk bele együtt!
MÁJUS 25-től ÚJRA VÁRUNK BENNETEKET, ráadásul őrületes bérlet ! AKCIÓK ! közül tudsz kedvedre válogatni!

VÁRUNK SZERETETTEL,
Golden Future csapata