E-Fit tréning/SpeedFitness

2019.05.06

Az új generációs elektrostimuláción alapuló tréninggel erősebb és intenzívebb izomösszehúzódást érhetünk el, mint a hagyományos fitness edzések alatt, hiszen nemcsak az akaratlagosan megmozdított izmok edződnek.
A tréningek újdonsága a testedzések időtartamának lecsökkenésében és az elektrostimuláció hatására elvégzett izommunka hatékonyságában mutatkozik meg.
Az E-Fit tréning időtartama 20 perc, ami jelentős csökkenést mutat egy-egy hagyományos edzésforma időintervallumához képest. A 20 perces tréningek egyéni edzésprogram keretében, saját személyi edző irányításával történnek. A személyi edzések lényege, hogy a vendéget egy felkészült EMS edző irányítja végig az edzésprogram minden percében. Az E-Fit tehát olyan elektromos izomstimulációs módszer, amely során edzeni kell, csak épp sokkal kevesebb ideig és sokkal hatékonyabban. Az edzésprogram egyénre szabott, egy adott célnak megfelelően kialakított edzésterv szerint kerül összeállításra. Ilyen cél lehet például a testsúly csökkentés, a rehabilitáció, az egyes izomcsoportok formálása, vagy akár az állóképesség javítása.

A Speedfitness edzéseken egy speciális ruhában az elektromos izomstimuláló gépre csatlakoztatva történik ezeknek a gyakorlatoknak a végzése. Ennek következtében a test izmai másképp dolgoznak, vagyis az izmokban (az adott izomcsoport izmaiban) 30-40 mikro-összehúzódás történik másodpercenként, szemben a hagyományos edzések közbeni 3-4 sorozat alatti 30-40 izom-összehúzódással.

Kiknek ajánljuk?

  • MINDAZOKNAK, AKIK ÜLŐMUNKÁT VÉGEZNEK 
  • HÁT- ÉS DERÉKFÁJÁSSAL KÜZDŐKNEK
  • AKIK GYORS EREDMÉNYT SZERETNÉNEK
  • AZOKNAK, AKIK AZ IZOMZATUKAT AKARJÁK REGENERÁLNI. (PL. KISMAMÁK SZÜLÉS UTÁNI IDŐSZAKBAN)

Pozitív hatásai

  • FELGYORSÍTJA A FOGYÁST
  • KEZELI ÉS MEGSZÜNTETI A NARANCSBŐRT
  • TÖKÉLETESRE FORMÁLJA AZ ALAKOT
  • FESZESÍTI A TESTET ÉS A BŐRT
  • HATÉKONYABBÁ TESZI AZ ANYAGCSERÉT
  • MEGSZÜNTETI AZ INKONTINENCIÁT
  • FEJLESZTI AZ ERŐNLÉTET
  • AKTIVIZÁLJA A SEJTEKET ÉS A SZÖVETEKET
  • NÖVELI A TELJESÍTMÉNYT
  • CÉLZOTTAN ÉPÍTI ÉS MEGTARTJA AZ IZOMCSOPORTOKAT

Étkezés az edzés előtt:

  • 2,5 - 3 órával az edzés előtt fogyassz szénhidrátban gazdag ételeket!
  • 2 órával a tréning előtt már nem szabad enni!
  • 30-45 perccel a tréning előtt igyál meg legalább fél liter vizet!

Ajánljuk, hogy direkt az edzés előtt, a helyszínen fogyassz el egy energiaitalt, vagy egy L-karnitin sportitalt, mely az edzés hatékonyságát növeli!

Edzés után:

  • Fél órán belül igyál meg egy magas biológiai értékű fehérjeshake-et!

Ma, amikor egyre kevesebb időnk van odafigyelni magunkra, a táplálkozásunkra, az egészségünkre, vagy a rendszeres testmozgásra jelentős segítséget jelent egy olyan edzésforma, amely mindössze 20 perc alatt hatékonyan átmozgatja a testet. 

Gyere és próbáld ki Nálunk!

Golden Future csapata
forrás: speedform.hu; a3speedfitt.hu