FUNKCIONÁLIS SZEMÉLYI EDZÉS

Ha fogyni is szeretnél miközben izmosodsz, akkor válaszd a funkcionális edzést. Ez ugyanis a leghatékonyabb zsírégető mozgásforma, ami leglátványosabban segít az alakformálásban.

A funkcionális edzés lényege, hogy olyan mozgásokat végzünk, amiket a mindennapokban is használunk. Ezen edzéseknél a gyakorlatok során a testünk a maga természetes módján mozog, ezáltal sokkal több izomcsoportot dolgozunk meg, mint egy szimpla kondis erősítés során, ahol csupán egyet-egyet tudunk terhelni.

Hogy mire is gondolunk ez alatt? Guggolások, emelések, fekvésből és fekvőtámaszokból való felkelések, amik elsőre egyszerűeknek tűnhetnek, ám a gyakorlatban gyorsan érezzük, hogy komoly energiabefektetés kell a feladatok elvégzéséhez.

Előnye, hogy nem izoláltan erősítjük az izomcsoportokat, hanem komplexen mozgatjuk meg testünket, valamint egyszerre fejlesztjük állóképességünket és a test mobilizációját, miközben erősítjük is azt. Ezáltal egy funkcionális tréningnek sokkal több hatását érezhetjük a mindennapokban, mivel ezeket a mozgásokat használjuk a hétköznapok során is.

Kezdőknek, középhaladóknak és haladóknak is mindig újdonsággal tud szolgálni az edzésforma, mivel mindig van egy következő szint, ahova fejlődni lehet. Ezt a gyakorlatok komplexitása és variálhatósága teszi lehetővé, ahol egy-egy mozdulatsor számos nagy izomcsoport munkáját igényli.

Stúdiónk edzői a legismertebb gyakorlatoktól és eszközöktől kezdve a legújabbakig készülnek a tréningekre, hogy a legjobb eredményt hozzák ki vendégeikből. Így legyen szó crossfit, TRX avagy kettlebell edzésekről, ők tudják, hogy MIT, MIKOR és HOGYAN csinálj!